Arşiv | Komşularla Sikiş RSS feed for this section

komşu karısı zorla sikti beni

12 Haz

Bu gerçek bir sex hikayesidir,sahte yalan hikayelerle karıştırmayınız.Yıllar öncesinden hafızamdan çıkmayan bir anımı anlatmak istiyorum. Kimseye anlatamadığım bu anımı sizlerle paylaşmış olacağım. Uydurma hikâyelerin yazıldığını düşündükçe okumak isteğim kayboluyor. Çünkü çoğu hayal ürünü… Hepsi de birbirine benziyor. Bu anım tek bir kelimesi uydurma olmayan bir anıdır. Okurken gerçek olduğunu düşünüp okuyun. Orta ikinci sınıfa gidiyordum. Babaannem yalnız yaşadığından babam benim onunla yaşamamı, ona can yoldaşı olmamı istiyordu. Ben de babaannemi çok seviyordum. Bunun için senenin on – on bir ayını onunla geçiriyordum. İki göz odalı bahçe içinde bir evdi babaannemin evi. Bahçemizde incir, kaysı, yenidünya ağaçlarından küçücük evimiz adeta ağaçların içinde kaybolmuştu. Yaz gelince babaannem köye giderdi. Kışlık erzaklarımızı temin için… Ben de evimize bekçilik yapardım. Bahçeyi sulardım. Evi temizlerdim. Kısacası evin her işini ben yapardım. Bir gün sabahın erken saatlerinde ben uykuda iken kapı çalındı. Uykulu bir vaziyette kapıya gittim ve açtım. Karşımda bir kadın… —Zeynep Hala yok mu? —Yok. Köye gitti. —Ya… Sen torunusun, değil mi? — Evet… Bana senden bahsetmişti. Çok zeki olduğunu, çok ta çalışkan olduğunu anlatmıştı. -Hııııı… – İçeri girebilir miyim? -Tabi abla buyur… İçeri girdi. Yatağımın ucuna oturdu. Bana öyle bir bakışı vardı ki utancımdan gözlerimi kaçırıyordum ondan. O ise ısrarla bakıyordu. Gülerek: -Ne o, benden sıkıldın mı? Yüzüme bile bakmıyorsun. -Yok Abla ne sıkılması? -O zaman senden bir ricam olacak. – Buyur Abla… – Üç aydır kocam askerde… Benim okumam yazmam da yok. Ona mektup yazdıracak birini arıyordum. Zeynep Hala “benim torun yazar” demişti. Onun için geldim. Yazarsın değil mi Canım? -Tabi yazarım abla… O zaman ceketinin cebinden katlanmış bir kağıt ve zarf çıkardı. Bana uzattı. -Al… Kağıt ve zarfı aldım. -Bu da kalem… Onu da aldım. Göz göze geldik. Çok güzel ve sevimli bir yüzü vardı. Düzgün kaşlar, simsiyah bir çift göz. Parlak bir ten.. Çok hoştu… Başımı eğdim. -Başlayalım mı? Dedi. -Evet. -Ben söyleyeceğim sen yazacaksın. -Tamam. -Nasıl başlasam? Hah, Canım Kocacığım… Seni çok özledim. Üç aydır yalnızım. Sen gittiğinden beri tadım tuzum kalmadı. Arada bir annemlere gidiyorum. Ama orada da tat bulamıyor, tekrar eve dönüyorum. Duvarlar üstüme yıkılacak gibi… Ne vardı sanki evliliğimiz bir ayı doldurmadan askere gidecek. Sana doyamadan, sana sarılamadan, tadını çıkaramadan gitmenin ne olduğunu bir ben bilirim. Akşamları erkenden yatağa giriyorum. Seninle geçirdiğimiz birkaç geceyi düşünerek…. Avuçluyorum. Göğüslerimi okşuyorum. Senin anlayacağın kendi kendimi tatmin ediyorum… -Yazıyorsun değil mi? -Evet… Utancımdan ne yapacağımı bilemiyordum. Terlemeye başladım. -Devam et o zaman… -Tamam abla… Canım, erkeksizlik çok zor hele sevişmenin tadını aldıktan sonra daha da zor geliyor insana… İzine gelmeni dört gözle bekliyorum. Beni gene bagırta bağırta sikmeni istiyorum. Senin içime girmeni dört gözle bekliyorum. Mektup böyle sözlerle yazıldı. Ben ne yapacağımı, ne diyeceğimi bilemeden o ne derse yazıyordum. Nihayet selamlarla bitirdi mektubu… Nasıl iyi oldu mu? Hadi bir oku da dinleyeyim. Bakalım doğru yazmış mısın? -Ama abla… Bırak abla demeyi… hadi oku! Utana sıkıla okudum mektubu. Sırılsıklam olmuştum. Arada bir iç geçiriyordu. Offf… offffffff … Ne zormuş asker karısı olmak. Sen bunun ne demek olduğunu bilemezsin. Benim gibi bir kadının sikilmek isteğini anlayamazsın. Başım önümde cevap veremedim. Mektubu uzattım. -Al Abla… -Zarfı da yazsana… Zarfın üzerine küçük bir kağıda yazılı adresi de yazdım. Kağıt elindeydi. Katladı. – Unuttum. Dedi ve elini eteğinin altına soktu. Öbür eliyle de mektubu amına sürdü. Bana uzattı. Mektubun altına şu söyleyeceğimi de yazıver. -Canım bu kağıdı amıma surdum. Kokusu sana ulaşsın diye… Şimdilik bununla idare edersin. Mektubu benden alıp dudaklarına götürdü. Öptü. Kırmızı ruj sürmüştü. Dudak izi mektuba çıkmıştı. Katladı. Zarfa yerleştirdi. Tükürükleyip yapıştırdı. Ayağa kalktı. -Ben gideyim artık. Sana teşekkür ederim canım. Başucuma dikildi. Ben başım önümde yatağın kenarında oturuyordum. Eğildi. Yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra: Bunları Zeynep Halama söyleme ha! Aramızda kalacak, tamam mı? -Tamam Abla! Ablan yesin seni! Boynuma sarıldı. Ben kaçmaya çalıştım ama olmadı. Dudaklarıma yumuldu. İki eliyle de başımı tutmuştu. Bir süre öptükten sonra… -“Bu sana teşekkür öpücüğü” diyerek bir kahkaha attı. -“Her yazdığın mektupta sana bu ödülü vereceğim. Yeter ki Zeynep Hala’ya söyleme!” Çıkarken saçlarımı okşadı. Ve gitti. Ben kalakalmıştım. Şaşkın ve ürkek bir halde kapıya koştum. Arkasından baktım. Çok güzel bir vücudu olduğunu ilk defa fark ettim. Dönüp bana baktı. İçeri kaçtım. ——————————————————————– Aradan kaç gün geçtiğini hatırlamıyorum. Gene bir sabah kapı çaldı. Yataktan kalktık. Kapıyı açtım. O gelmişti. -Merhaba delikanlı… O bayağı adam olmuşsun sen ya… Yakışıklı bir delikanlıymışsın farkına varamamışım. -Sağol abla… – Mektup yazdırmaya geldim. Ama bu defa öyle şeyler yazmayacağım. Eşimden mektup geldi. Benim yüzümden komutan azarlamış onu… -tabi abla çok ayıp şeyler yazdırdın sen de… Bu cümleyi nasıl söylediğime şaşırmış olacak ki.. – Niye o zaman söylemedin peki… -……………………… -Neyse boş ver. Hadi geçelim de mektubumu yazıver. -Tamam abla… – Halama söylemedin değil mi? – Söylemedim. -Aferin sana ağzın sıkıymış… Bu hoşuma gitti. Al kağıdı kalemi başla… Mektubu yazmak için sedirin bir ucuna ben diğer ucuna o oturdu. O söyledi ben yazdım.Arada bir kahkaha atıyor ve bana sarılıyordu. Nihayet mektup bitti. -Sağol canım… -Bir şey değil abla.. -Şimdi sıra sana ödül vermeye geldi. Bir hamlede ayağa kalktı. Kapıyı kilitledi. Bana döndü. -Bu defa ödülün büyük olacak. Sana tatmadığın şeyleri tattıracağım, çok sevinecek ve mutlu olacaksın. Dedi ve saçlarımı okşamaya başladı. -Abla ben daha çocuğum. Bu işlerden anlamam. Ne olur yapma! -Göreceğiz bakalım anlıyor musun, anlamıyor musun? Diyerek üzerime atladı. Sedire yatırdı. Şaşkın ve ne yapacağımı bilemiyordum. O ise beni öpüyordu. Ben karşılık vermeye utanıyordum. Üzerimde pijamam vardı. Bir hamlede pijamamın altını çıkardı. Donu da çekti. Ben bırakmamaya çalıştım ama nafile… O çok güçlüydü. Galip gelmişti. Sikimi avuçladı. -O utancından küçülmüş lan sikin… Bak şimdi nasıl büyüyecek. Nasıl büyüteceğim onu. Okşuyordu sikimi. Sonra eğildi ağzına aldı. Ben altınad kalmıştım. Götü bana dönük üstümde oturuyordu. Eğilmiş sikimi yalıyordu. Kapalı gözümü açtığımda götünü gördüm. Çok güzeldi. Yusyuvarlak. Götünün deliği ve amı kılsızdı. Tertemiz. -bağırdı… Yala götümü amımı… Hadi durmasana çocuk. -Ama abla… Yala diyorum sana… Bak nasıl hoşuna gidecek. Götünü ağzıma getirdi. -Yala, dilinle… Hadi durma! -Abla yapma… – hadi diyorum. Ağzıma doğru bastırdı. Dudaklarıma değdi. İçim bir tuhaf olmuştu. O bastırıyor, bir yandan da sikimi okşuyor, yalıyordu. Çaresizlik içinde dilimi çıkardım. Amının içine giriverdi. O anda “ohhhhhhhhh, yala yala çocuk. Götümü de yala…ohhhhhhh” deyip duruyordu. Sikimin kalkmaya başladığını hissettim. -Kalkıyor, kalkıyor. Aferin sana… Demek çocuk değil erkekmişsin. Ohhhhhhhhhh Yalamaya devam ediyordu. Ben de amını götünü yalıyordum. Sikim tam kalkmış olacak ki… yalamayı bıraktı ve bana yüzünü döndü. Memeleri dimdikti. Aşağı doğru kayarak beni doğrulttu. -hadi memelerimi yala, ısır, okşa,sık… Hadicanım. Ohhhhhhh.. daha sert sık…ısır… ohhhhhhhhhhhhh daha sert…daha sert… ben kendimi onun komutlarına bırakmıştım. Yalıyor, sıkıyor, ısırıyordum. O, naralar atar gibi – Aferin… ısır…ısır… uçlarını somur… O ne derse ben onu yapıyordum. O kendinden geçmiş…” daha sert daha ser… Ahhhhhhhhhhhhh Bir ara sikimde bir sıcaklık hissettim. Ben de ohhhhhhhhhhh … diye inlyordum. OO üstümde hopluyor. – Sik beni… hadi daha hızlı daha sert sik.. Diyor ve üzerimde inip kalkıyordu. -Küçük erkeğim benim… Sik beni… Parçala amımı.. O sikin de bayağı büyükmüş ha… Benim heriften iyi sikiyorsun… Sik dediğin böyle olmalı… Taze yaraklım benim. Sert sikine kurban olsun ablan… Daha hızlı …daha hızlı… “offfffffff…..ohhhhhhhhhh….ahhhhhhhhhhh…” diyrek üzerime yığıldı. Ben de kasılıyordum. Sikimi çıkardı amından. Eline aldı. Somurmaya başladı. Fışkıran döllerin bir kısmı ağzından taşıyordu. Bir kısmını yutuyordu… -Ohhhhhhhhhh… aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh…. Öldüm bittim…Erkeğim benim… Çok güzel siktin be… Aferin sana… Kolumdan yakalyıp yatağa fırlattı beniYanıma da kendi uzandı. Başım memelerini arasında yan yana yatıyorduk. -Nasıl, hoşuna gitti mi? -Çok.. -Daha bitmedi dur bakalım… sana bütün lezzetleri tattıracağım daha… -Ama abla.. Ne ablası sersem… Bulmuşsun benim gibi güzel karıyı, bir de naz ediyorsun. Biraz dinlen. Sonra da beni götümden sikeceksin… -Ne? -Ne o şaşırdın mı? -Ama… Aması maması yok bunun… Kocam askerden gelene kadar yarağa doyuracaksın beni… Hem amımı, hem götümü… -Yapma Abla ne olur…Ben götünden sikemem. -Niye lan… Sikin kalkıyor, kazık gibi oluyor. Bal gibi sikersin! Götüm emrinde… Kahkaha atarak sikime yapıştı…Somuruyordu. Ben kıvranıyordum. Bir yandan da göğüslerini okşuyordum. Yeniden kalkmıştı sikim. -Hadi bakalım. Al şu kremi sür götüme, yarağına… Kremi dediği gibi sürdüm. -Önce parmağını sokacaksın yavaş yavaş… Sonra da yarağını… Hadi… Domaldı. Ben de yavaşça parmaklamaya başladım. Parmağım götünün içindeydi. -İki parmağını sok şimdi. Ohhhhhhhh… Erkeğim benim… sok… daha hızlı… Off… parçala götümü… Sok… Tamam… hadi şimdi yarağını daya… sok… yavaş yavaş ama.. Sikin götünün derinliklerinde kaybolduğunda o hala bağırıyordu. -Daha hızlı… Daha hızlı…off… öldürdün ben………… Küçük erkeğim benim. Ben götünde gidip gelirken kasıldım ve götünün içine boşalırken ahhhhhhhhhh…. Ohhhhhhhhh diyen bendim. O da gevşemiş ve yatağa yüzüstü düşmüştü. İşte böyle bir hikaye

dilek ablayı siktim

12 Haz

18 yasinda bir gencim ve olgun kadınlardan acayip hoslaniyorum. soguk bir kis günü okuldan eve dönmüştüm. donuste yere dusmus ve islanmistim ve elbiselerim kirlenmisti. kapiyi caldim. kimse yoktu. tekrar tekrar calinca komsumuz dilek abla(37 yasinda ve muthis bir vucuda sahip kalcaları ve gogusleri harika tam ele sıgacak tipten) evinden cikti ve annemin alisverise gittigini ve anahtarın kendisinde oldugunu soyledi.

anahtari almak icin gittim. beni donmus ve islanmis vaziyette gorunce iceri cagirdi. ben de gerek olmadigini evde basimin caresine bakacagimi soyledim. am israr edince dayanamadim ve girdim.

evde kimse yoktu. cocukları okulda kocasi da iseydi ve eve gec donuyordu. uzerimi degismem gerektigini ama once banyo yapmam gerektigini soyledi. o bizim eve bana yeni camasir getirmeye gitti. geri dondu ve uzerimi hala cikartmadigim icin biraz kizdi.

ben de kendi evimde banyo yapmak istedigimi soyledim.ama kendi evinin soba yaktigi icin sicak oldugunu soyledi ve onun evinde banyo yapmaya beni ikna etti. aslinda ben dunden raziydim. soyundum ve banyoya girdim.daha suyu yeni acmisken dilek abla kapiyi tiklatir tilatmaz iceri daldi ve”dur ben seni guzelce yikayayim.” dedi. tabi ben cirilciplak bir vaziyetteyim ve iki elim yaragimla dassagimi kapiyorum ve acayip utandim. kizardigimi gorunce”ben senin ablanim ne utaniyosun” dedi ve kovadaki tasi kaptigi gibi basladi beni yikamaya.

inanmiyacaksiniz ama dilek ablayla birlikte banyo yapmak yillardir bbuyuk bir fantezimdi. neyse tasla basimdan asagi su dokuyo. tabi o dokerken ben onun am bolgesini ve goguslerini suzuyorum. tabi iki elim siki sikiya yaragimi kapatiyo. dilek ablanın uzerinde uzun bi etek vardi ve uzerine o sogukta t-shirt giymisti(tabi banyo sicak oldugu icin). sonra eline lifi aldi ve basladi vucuduma surmeye. benim yarak oldu iki kati.

artik elimle de tamamini kapatamiyorum. ben taburede otururken dilek abla bacaklarimi liflemek icin egildi. aman allahim o goruntu gozumun onunden hic gitmiyo. egilirken etegi islanmasin diye biraz topladi ve egildi. alllaaaahıııımmm ne goreyim… altinda genis bi kulot ve amcigini tam net gorebiliyorum. cunku kulot yana kaymis. vucut renginden biraz daha koyu kulodundan tasan killi milli harika bir amcik gozlerimin onundeydi.

nasil uzerine atlamadim o zaman hala kendime sasiyorum.oyle o pozisyonda en az uc dakika durdu. bi yandan lifliyor bi yandan kovadan su aliyor. uzerine biraz su sokuldu ve o harika memelerinin uclari acik secik ortaya cikti. hangisine bakacagimi sasirdim ama tabbbi ki amcigina bakiyodum. neyse birden elini yaragima getirdi yaragimi lifleyecek.

ben utangsclikla ”asla olmaz”dedim. o da”ya ben senin ablan sayilirim sen benim kucuk kardesimsin ne utaniyon ” dedi ve en sonunda dayanamadim iki elimi utana utana yaragimdan cektim. tabi kocaman olmus.dilek abla gorunce caktirmadan gulumsedi.neyse yaragimi liflemeye basladi. sonra lifi birakip sabunlu elleriyle yaragimi ovmaya koyuldu. ulan sanki ruya gibiydi be. ama inanamayacaksiniz banyoda hic bisey yapamadik.

neyse banyodan ciktik. odaya girdik. icerisi sicacik soba yaniyo. baktim bi de yerde yorgan var uzerine oturdum. giyindim uzerimi orttum uzandim. tabi titreme tuttu yeni banyodan cikmisiz. dilek abla iceri girdi bakti usuyorum”dur” dedi. ben de yanina uzanayim seni istirim”dedi. geldi yanima uzandi.

uzerinde hala ayni elbiseler var. uzandi ve bana sarilarak yorgani orttu. once onu bana donuktu. bacagini iki bacagimin arasina aldi ve beni iyice sardi. tabi ben de onu.(cok usyorum ya)ulan resmen yaragim dilek ablanin amcigina surtunuyo. vallahi 3 dakika o pozisyonda kaldiktan sonra bosaldim.sonra ”tuvalete gitmeliyim” dedeim ve odadan cikipeski kulodumu giydim.

neyse rahatladim biraz. tekrar odaya dondum ve yorganin altina girdim. bu sefer gotunu dondu bana. resmen o dolgun gotunu yaragima dayadi. en az 15 dakika oyle durduk. yukarı asagı surunmeye basladım. yavas yavas inlemeye basladi. aahhh o inilti sesleri beni nasil tahrik ediyodu. 15 saniyede bir yavas kisik sesle inliyodu. vallahi daha fazla dayanamazdim. iniltileri bardagi tasirmisti. goguslerini oksamaya basladim.

iniltileri artti. elimi eteginin altindan amina soktum: sicacikti. oksamaya basladim. sonra icine soktum.harrrriika bir duyguydu be. sonra got deligine goturdum parmakladim. oyle bi inliyodu ki… aahhh.. sonra bana dondu. acayip bi sekilde yalasmaya basladik. dillerimiz adeta sevisiyordu. dilini harika kullaniyodu. beni soymaya basladi. elini yaragima attı once bi guzel oksadi ve sonra o guzel agzna aldi. bi ileri bi geri gitmeye somurmaya basladi. hayatimda boyle zevk almadigim ve bir daha ayni zevki alamayacagima eminim. sonra etegini kaldirdi. kulodunu yana kaydirdi ve yavas yavas uzerine oturdu. ilk defa bir amciga giriyodu yaragim. zevkten olebilirdim. basladi kalkip oturmaya… hic bitsin istemedim. hem inliyo hem zipliyodu. sonra tamamen soyunduk. got deligine basini soktum. sonra govdesini. ilk defa gotten yiyomus. ama bayagi zevk aldi gotten. bi yandan memelerini oksuyor yaliyor bi yandan kucagimda hoplatmaya basladim.

ikinci bosalmam biraz gec oldu ama acayip zevk verdi.agzina bosaldim.yaragimi agziyla temizledi.sonra biraz oyle ciplak uzandik. biraz konustuk. benden coktandir hoslandigini soyledi. sonraki gunlerde okuldan kacip sikismeye geliyodum. bu aralar biraz durgun. 1 haftadir sikmiyorum. ama arada bir bize misafirlige gelince ve annem baska bi odadayken oksuyorum. tehlikeli olunca daha zevkli oluyo.

En yakın Arkadasımın Karısı Ve Baldızı

12 Haz

Uzun yıllar önce kaybettiğim bir arkadaşımı tesadüf sonucu bulmuştum okuldan arkadaşımdı ve okul bittiğinden beride görüşmüyordum fahriyle şişko fahri okuldaki lakabı buydu ve hiç değişmemiş aksine dahada kilo almış dahada çirkinleşmiş hep kızdırırdık ve hep küserdi ancak bir tek bana küsmezdi iş yerimden çıkmış eve doğru yürürken fahri aradı hafta sonunda beni köyüne çağırıyordu kabul ettim ve hafta sonu geldiğindede fahrinin köyüne doğru hareket ettim yaklaşık 3 saatlik yolculuğun ardından fahrinin köyüne vardım evine gittim beni görünce çok sevindi karısı handanla tanıştırdı beni müğkemmel hatlara sahip enfes bir kadın olan handan beni gördüğünde çok şaşırmış geldiğim saatten itibaren gözlerini benden ayırmaz olmuştu anlam verememiştim bu bakışlarına ama bende değişik duyguların uyanmasına sebep olmuştu atalarımız demiş ya armudun iyisini ayılar yer diye handanı görünce bu sözün ne kadar doğru olduğunu anlamıştım ela gözlü esmer güzeli uzun boylu zayıf bir kadın olan handan fahriye hiç yakışmıyordu.aralarında bayagı bir boy farkı vardı akşam yemeğin ardından fahriyle evden çıktık köyün bakkalından 3 er tane bira aldık ve nehrin kıyısına vardık oturduk hem sohbet ediyor hemde fahri bana içini döküyordu hanımından şikayet ediyordu çocukları olmamıştı bu yüzden karısıyla sık sık kavga ediyormuş ve her kavgadada fahriye hakaretler yağdırıyormuş ve ağzındaki baklayı bir anda istemeden çıkartmıştı fahri 2 sene evvel geçirdiği kaza sonucunda erkekliğinin yüzde 90nını kaybetmişti yani karısını sikemiyor karıda sikilmediği için bunalıma giriyordu anlamıştım öğütler nasihatler derken fahrinin telefonu çaldı hay allah dedi ne oldu dedim ya misafir gelmiş evden çağırıyorlar dedi eve vardık baldızı ve bacanagı gelmişti eve vardığımda ayrı bir şok yaşamıştım baldızı nuranda ablasından kalır yanı yoktu ve o handandan daha güzeldi ve teori bir kez daha kanıtlanmıştı onun kocasıda fahriden aşagı kalmazdı tanışma faslının ardından abla kardeş mutfağa gittiler biz erkeklerle içerde sohbet ediyorduk bir ara gözüm açık olan kapıya ilişti oturduğumuz odanın karşısındaki mutfakta nuran ve handan sandalyeye oturmuş beni süzüyorlar ara sırada gülücükler atıyorlardı saatler epey geçmiş yatma faslı gelmişti erkekler bir odada abla kardeşte başka odada yattık az sonra fahri ve bacanagı erdal holamaya başlamışlardı ama beni uyku tutmamıştı yavaşça kalktım ses çıkartmadan ve ışıkları yakmadan wcye gidecektimki fısıltılı konuşmalar duydum merak edip dinlemek istedim benden bahsediyordu abla ve kardeş handan valla dedi adamın kucagına atlamamk için kendimi zor tuttum ne kadar yakışıklı dedi nuranda evet abla süper birisi sanki manken dedi ay kız abla dedi nuran istesek bize verirmi dedi kıkırdayarak handanda vermezse bizde zorla alırız dedi şaşırmamıştım benden gözünü alamamalarından belliydi ikisininde yangın olduğu tekrar odama geçtim zorla uyudum sabah olduğunda erdalda fahride yoklardı kalktım iki kız kardeş dışarıda oturuyorlardı günaydın dedim nerde beyler dedim nuranda fahri selam söyledi kusura bakmasın bugün bahçeye sulama borusu döşettirecekmiş gitmesi gerekiyormuş ama erken dönmeye çalışacakmış dedi kahvaltımı yaptım tv seyrederken handan kahve yaptı getirdinuranda geldi oturduk sohbet ediyorduk sohbetin konusu dansa geldi sen güzel dans edermisin dedi handan ben dans etmeyi severim dedi bende eh işte biraz beceririm dedim nuran kalktı cdye cengiz kurtoğlunu koydu ve o zaman kalkın bir dans edinde görelim hünerini dedi handanla kalktık elimi beline attım oda omuzuma attı titrediğini hissedebiliyordum ilk önce mesafeli dansımız git gide yakınlaşmış tek beden olmuştuk sıcacık bedenini bedenimde hissettiğimde yaragım havalnmış handanın amına baskı yapmaya başlamıştı hissetmiş olacakki dahada fazla bastırmaya başladı titremesi artmıştı ter boşanmaya başladı handandan nuran bizi seyrediyor alkış tutuyordu yeter dedim gördün işte dedim evet harikasın dedi handan oturdum handan hızlı adımlarla içeri arkasındanda nuran peşinden gitti az sonra nuran yanıma geldi biz inek sağacagız gelmek istermisin dedi tabi gelirim dedim elimizde bakraç evden 500 metre lerdeki ahıra girdik içeri girer girmez handan kapıyı kapattı içerisi loştu ve kapı kapanınca zifirikaranlık olmuştu ne oluyor ışık yokmu dedim böyle sağıyoruzki inek ürküp sütünü kesmesin diye dedi nuran başladılar sağmaya nuran sende dene dedi ve oturdum bir iki çekiştirdim ineğin memesinden süt gelmemişti öyle olmaz yav dedi nuran şimdi ayıp olacak ama hiç masurbasyon yapmadınmı öyle yapacan dedi gülerek bende nasıl yapılır bilmem hiç yapmadım tarif etsene dedim tarifle olmaz göstermem lazım dedi bende o zaman erdal gelsin onda göster dedim yanıma geldi sende göstersem olmazmı dedi ve elini yaragıma attı fermuarı açıp dışarı çıkarttı ve işte böyle yapacan diyerek yaragımıa 31 çekmeye başladı sonra handan geldi iki kız elleriyle bana basurbasyon yapıyordu bunları yere çömelttim ve bir handanın bir nuranın ağzına verip emdiriyordum bir süre sonra üçümüzde çırılçıplak olmuştuk ve samanların üzerinde çılgınca sevişiyorduk ben yere yattım bir handan bir nuran yaragımın üzerine oturuyordu ve saatlerce bu şekil iki kadını sikip rahatlatmıştım bu olaydan sonra uzun süredir görmüyorum ama telefonlaşıyoruz beni davet ediyor köylerine

Komşum Hülya Süper

12 Haz

Selam arkadaşlar vakit buldukça hep bu sitedeki itirafları
okurum ve bu kez de kendim itiraf etmeye ve yollamaya karar verdim.
Bir dükkanım var inşaat malzemeleri üzerine ve yan binada 4.
katta komşum olan Hülya adında bir bayan yaşıyor.
Kendisi çok güzel bir kadın evli ve hiç çocukları yok.
Komşu olmamızdan dolayı bazen uğruyor ufak tefek
şeyleri bahane ederek benimle konuşmak istiyor.
Birgün akşam üzeri yine yanıma
uğradı. Lavabosunun tıkalı
olduğunu ve kocasının ilgilenmediğinden bahsetti
Zahmet olmazsa gelip bir bakabilirmisin? dedi. Ben de
Hemen gelemem fakat dükkanı kapatınca gelir bir
bakarım. dedim. Mutlaka bekliyorum. dedi ve gitti.
Dükkanı kapattım ve Hülya’lara çıktım. Zili
çaldım kapıyı Hülya açtı. Kadın afet birşey.
Buyur dedi ve içeri davet etti. Kocasını sordum
Kahvede saat 24:00′den önce gelmez…
dedi. Arıza nerede bir bakayım. dedim. Acele
etme senin karnın açtır şimdi ben yemek yiyorum gel
beraber yiyelim sonra bakarız. dedi. Tamam. dedim
ve odaya geçtik. Ne göreyim: mükemmel hazırlanmış bir masa
sanki beni bekliyormuş gibi.
Yemeklerimizi yerken biraz sohbet ettik. Kadın kocasından tamamen
bıkmış ve çıkış yolu arıyor.
Kocasının çocuğu olmadığı için
karısından kaçma yoluna gitmiş. Hep işten kahveye
kahveden gece eve sabah tekrar işe gidiyormuş. Hergün bu
şekilde geçiyormuş. Kadın Artık dayanacak gücüm
kalmadı başımı yaslayacak derdimi anlatacak kimsem
yok. diyerek benden yardım istiyor. Ben de ona ‘Kocası
ile konuşabileceğimi’
söylediğimde Hayır bunun tek çözümü benim hamile kalmam.
Bu konuda bana yardımcı ol ne
olur… dedi.
Ben biraz naz falan yaptım fakat dünden razıydım.
(Lavabonun tıkanması bahane imiş). Yemeğimizi yedik ve
Hülya müzik açarak yanıma geldi ve dans etmeye başladı.
Okadar güzel dans ediyor ki tüm vücudu
kıvrılıyordu. Elinden tutarak yanıma çektim.
Dudağımdan öpmeye başladı dudağımı bir
emiyor sanki yutucak. Bir taraftan ben Hülyayi soyuyorum bir taraftan da
o beni soyuyor. Derken sadece külotlarımızla
kaldık. Hülya’nın vücüdu nefis bir şekilde beni bekliyordu.
Bir taraftan öpüşüyor bir taraftan da ellerimle her tarafını
okşuyordum. 15-20 dakika bu şekilde devam ettim. Daha sonra o
füze gibi göğüslere geçtim sanki hiç ellenmemişti sanki bana saklamıştı
bu zamana kadar. Hülya çıldırıyor Yala beni dağıt beni… diyordu. Külodunu
yavaş yavaş çıkartıp attım. Traşlı
şeftalisi artık gözümün önünde idi. Ellerimle o yeni tüyü
çıkakmaya başlayan şeftaliyi seviyordum. Hülya gözlerini
kapamış dudaklarını ısırıyor benden
gelecek hamleleri bekliyordu.
Hülyayı yere çöktürdüm ve yarrağımı ağzına
verip güzelce yalattım. Ben bir kadını sikmekten çok
ağzına verip emdirip yalatmayı çok severim. Neyse güzelce
yalatıp ağzına boşaldım tüm menilerimi yutturdum.
Hülyayı yere yatırıp o güzel şeftalisine gömüldüm.
Daracık minnacık deliği olan bir amcık. Hülyayı
yalayarak kudurtuyordum. Yalayarak 3 sefer boşalttım.
Sonra Hülyayi domaltıp arkadan amcığına yavaşça
geçirdim ve inanın sanki yeni delinen amcık gibi zorla soktum.
Benim alet fazla uzun değil 18 cm fakat kalınlığı
6 cm. Hülya bunu aldı ama bir çığlık attı bina
yıkıldı zannettim hemen ağzını
tıkadım. Yavaş yavaş gidip gelmeye başladım.
Hülyayı zaptedemez oldum çıldırıyor. Ben artık
gidip gelmiyordum kendisi gidip geliyor kudurmuş gibi bağıra
bağıra boşalıyor Tekrar yap… diye yalvarıyordu.
Hülya 4 kere boşaldı ama ben hala boşalmadım. Bunu
koltuğun üzerine doğru yatırdım
bacaklarını omuzuma aldım ve sandeviç gibi yaptım.
Bütün gücümle yüklendim. Onu bu arada 3 sefer daha boşalttım ve
bende artık gelmek üzereydim. Hülya’ya sordum
Gerçekten çocuk istiyormusun? diye.
Evet çok istiyorum ne olur içime boşal. dedi ve beni
kendine çekti. Tüm döllerimi inlete inlete içine
boşalttım.
Hülya Böyle bir sikicinin olduğunu bilseydim şimdiye kadar
kocamı bir dakika bile beklemezdim. Kocamın siki 13 cm ve ince.
Hemen iki üç sokuşta boşalıyor ve arkasını dönüp
yatıyor. Bu güne kadar ben herkes böyle yapıyor
zannederdim… dedi.
Birer sigara yaktık ve biraz dinlendikten sonra Hülya’ya Seni götten de sikmek istiyorum. dedim kabul
etmedi. Felaket ısrar etmeme rağmen birtürlü ikna edemedim. Sonra
Bak sen bilirsin benden bu kadar. Birdaha beni arama. deyince
Ben bunu götüme alamam ki alacağımı
bilsem götümü senden başkasına mı siktirecem? Lütfen beni bırakma.
Ben bu yaraksız ne yaparım?
Tam da yeni bulmuşken kaybetmek istemiyorum… diye yalvarmaya
başladı.
Ama ben çok istiyorum. Senin tüm deliklerini doldurmak ve benim etmek
istiyorum! deyince kabul etti. Yarağımı Hülya’nın
ağzına verdim ve iki dakikada kazık gibi oldu. Krem getirdi.
Domaltıp göt deliğine ve yarrağıma
sürdüm. Yavaş yavaş abandım. Hülya bağırıyor
Ne olur yapma… diye. Hemen ağzına yastığı
verdim ve Yastığı ısır! dedim. Benim
yarak girmek bilmiyor abandıkca abanıyorum nerdeyse götü yırtıldı
fakat yarağım girmiyor. Son bir hamle yaptım ve yarrağımın
kafasını zorla sokabildim…
Ben biraz daha… biraz daha… derken yarağımı tümden
soktum. Bu arada Hülya kendinden geçmişti hiçbirşey
hissetmiyordu. Ufak ufak gidip gelmeye başladım. Yarağım
kan olmuş ve zorla gidip geliyordu. Biraz gidip geldikten sonra götü
iyice alıştı. 11-12 dakika gitgel yaptım ve Hülya’nın
götünün derinliklerine boşaldım. Hülya bu arada biraz da olsa
kendine gelmişti ve o da zevk almaya başlamıştı.
Az sonra götüne bir kez daha boşaldım ve yere yığıldım
kaldım…
Artık Hülya götünün üstüne oturamıyor koltuğa doğru
yatıyordu. Götü 3-4 cm çapında açılmıştı.
Beni mahvettin… diyerek sızlanıyordu. Daha
ömrümde böyle hiç sikilmedim. Beni hergün gelip sikeceksin yoksa dükkana
gelirim orda siktiririm sana. Götüm çok acıdı ama olsun amım
da yarak gördü ikimiz de istediğimizi alıyoruz. Bir de çocuğum
olursa yuvam yıkılmaktan kurtulur ve kocam da eve gelir artık.
diyordu…
Bu olaydan sonra hergün gider ve hergün sikerim Hülyayı. Kocası
da biliyor artık ve evine erken geliyor. Bazen kocası ile üçlü de
yapıyoruz. Hatta ve hatta bir sefer de onu siktim. Ama yarağıma
dayanamadı ve bir daha bana siktirmeyeceğine dair tövbe etti…
Bu arada Hülya 5 aylık hamile oğlan olursa benim adımı
koyacakmış.
Herkese bol seks dolu günler.
Selam arkadaşlar vakit buldukça hep bu sitedeki itiraflarıokurum ve bu kez de kendim itiraf etmeye ve yollamaya karar verdim.Bir dükkanım var inşaat malzemeleri üzerine ve yan binada 3.katta komşum olan Hülya adında bir bayan yaşıyor.Kendisi çok güzel bir kadın evli ve hiç çocukları yok.Komşu olmamızdan dolayı bazen uğruyor ufak tefekşeyleri bahane ederek benimle konuşmak istiyor.
Birgün akşam üzeri yine yanımauğradı. Lavabosunun tıkalıolduğunu ve kocasının ilgilenmediğinden bahsetti Zahmet olmazsa gelip bir bakabilirmisin? dedi. Ben de Hemen gelemem fakat dükkanı kapatınca gelir birbakarım. dedim. Mutlaka bekliyorum. dedi ve gitti.
Dükkanı kapattım ve Hülya’lara çıktım. Ziliçaldım kapıyı Hülya açtı. Kadın afet birşey. Buyur dedi ve içeri davet etti. Kocasını sordum Kahvede saat 24:00′den önce gelmez… dedi. Arıza nerede bir bakayım. dedim. Aceleetme senin karnın açtır şimdi ben yemek yiyorum gelberaber yiyelim sonra bakarız. dedi. Tamam. dedimve odaya geçtik. Ne göreyim: mükemmel hazırlanmış bir masa sanki beni bekliyormuş gibi.
Yemeklerimizi yerken biraz sohbet ettik. Kadın kocasından tamamenbıkmış ve çıkış yolu arıyor.Kocasının çocuğu olmadığı için karısından kaçma yoluna gitmiş. Hep işten kahveye kahveden gece eve sabah tekrar işe gidiyormuş. Hergün buşekilde geçiyormuş. Kadın Artık dayanacak gücümkalmadı başımı yaslayacak derdimi anlatacak kimsemyok. diyerek benden yardım istiyor. Ben de ona ‘Kocasıile konuşabileceğimi’söylediği
mde Hayır bunun tek çözümü benim hamile kalmam.Bu konuda bana yardımcı ol neolur… dedi.
Ben biraz naz falan yaptım fakat dünden razıydım.(Lavabonun tıkanması bahane imiş). Yemeğimizi yedik veHülya müzik açarak yanıma geldi ve dans etmeye başladı.Okadar güzel dans ediyor ki tüm vücudukıvrılıyordu. Elinden tutarak yanıma çektim.Dudağımdan öpmeye başladı dudağımı biremiyor sanki yutucak. Bir taraftan ben Hülyayi soyuyorum bir taraftan dao beni soyuyor. Derken sadece külotlarımızlakaldık. Hülya’nın vücüdu nefis bir şekilde beni bekliyordu.
Bir taraftan öpüşüyor bir taraftan da ellerimle her tarafınıokşuyordum. 15-20 dakika bu şekilde devam ettim. Daha sonra ofüze gibi göğüslere geçtim sanki hiç ellenmemişti sanki bana saklamıştıbu zamana kadar. Hülya çıldırıyor Yala beni dağıt beni… diyordu. Külodunuyavaş yavaş çıkartıp attım. Traşlışeftalisi artık gözümün önünde idi. Ellerimle o yeni tüyüçıkakmaya başlayan şeftaliyi seviyordum. Hülya gözlerinikapamış dudaklarını ısırıyor bendengelecek hamleleri bekliyordu.
Hülyayı yere çöktürdüm ve yarrağımı ağzınaverip güzelce yalattım. Ben bir kadını sikmekten çok ağzına verip emdirip yalatmayı çok severim. Neyse güzelceyalatıp ağzına boşaldım tüm menilerimi yutturdum.Hülyayı yere yatırıp o güzel şeftalisine gömüldüm.Daracık minnacık deliği olan bir amcık. Hülyayıyalayarak kudurtuyordum. Yalayarak 3 sefer boşalttım.
Sonra Hülyayi domaltıp arkadan amcığına yavaşçageçirdim ve inanın sanki yeni delinen amcık gibi zorla soktum.Benim alet fazla uzun değil 18 cm fakat kalınlığı6 cm. Hülya bunu aldı ama bir çığlık attı binayıkıldı zannettim hemen ağzınıtıkadım. Yavaş yavaş gidip gelmeye başladım.Hülyayı zaptedemez oldum çıldırıyor. Ben artıkgidip gelmiyordum kendisi gidip geliyor kudurmuş gibi bağırabağıra boşalıyor Tekrar yap… diye yalvarıyordu.
Hülya 4 kere boşaldı ama ben hala boşalmadım. Bunukoltuğun üzerine doğru yatırdım bacaklarını omuzuma aldım ve sandeviç gibi yaptım.Bütün gücümle yüklendim. Onu bu arada 3 sefer daha boşalttım vebende artık gelmek üzereydim. Hülya’ya sordum Gerçekten çocuk istiyormusun? diye. Evet çok istiyorum ne olur içime boşal. dedi ve benikendine çekti. Tüm döllerimi inlete inlete içineboşalttım.
Hülya Böyle bir sikicinin olduğunu bilseydim şimdiye kadarkocamı bir dakika bile beklemezdim. Kocamın siki 13 cm ve ince.Hemen iki üç sokuşta boşalıyor ve arkasını dönüpyatıyor. Bu güne kadar ben herkes böyle yapıyor zannederdim… dedi.
Birer sigara yaktık ve biraz dinlendikten sonra Hülya’ya Seni götten de sikmek istiyorum. dedim kabuletmedi. Felaket ısrar etmeme rağmen birtürlü ikna edemedim. Sonra Bak sen bilirsin benden bu kadar. Birdaha beni arama. deyince Ben bunu götüme alamam ki alacağımıbilsem götümü senden başkasına mı siktirecem? Lütfen beni bırakma.Ben bu yaraksız ne yaparım?Tam da yeni bulmuşken kaybetmek istemiyorum… diye yalvarmayabaşladı.
Ama ben çok istiyorum. Senin tüm deliklerini doldurmak ve benim etmekistiyorum! deyince kabul etti. Yarağımı Hülya’nınağzına verdim ve iki dakikada kazık gibi oldu. Krem getirdi.Domaltıp göt deliğine ve yarrağımasürdüm. Yavaş yavaş abandım. Hülya bağırıyor Ne olur yapma… diye. Hemen ağzına yastığıverdim ve Yastığı ısır! dedim. Benimyarak girmek bilmiyor abandıkca abanıyorum nerdeyse götü yırtıldı fakat yarağım girmiyor. Son bir hamle yaptım ve yarrağımınkafasını zorla sokabildim…
Ben biraz daha… biraz daha… derken yarağımı tümdensoktum. Bu arada Hülya kendinden geçmişti hiçbirşeyhissetmiyordu. Ufak ufak gidip gelmeye başladım. Yarağımkan olmuş ve zorla gidip geliyordu. Biraz gidip geldikten sonra götüiyice alıştı. 11-12 dakika gitgel yaptım ve Hülya’nıngötünün derinliklerine boşaldım. Hülya bu arada biraz da olsakendine gelmişti ve o da zevk almaya başlamıştı.Az sonra götüne bir kez daha boşaldım ve yere yığıldımkaldım…
Artık Hülya götünün üstüne oturamıyor koltuğa doğruyatıyordu. Götü 3-4 cm çapında açılmıştı. Beni mahvettin… diyerek sızlanıyordu. Dahaömrümde böyle hiç sikilmedim. Beni hergün gelip sikeceksin yoksa dükkanagelirim orda siktiririm sana. Götüm çok acıdı ama olsun amımda yarak gördü ikimiz de istediğimizi alıyoruz. Bir de çocuğumolursa yuvam yıkılmaktan kurtulur ve kocam da eve gelir artık. diyordu…
Bu olaydan sonra hergün gider ve hergün sikerim Hülyayı. Kocasıda biliyor artık ve evine erken geliyor. Bazen kocası ile üçlü deyapıyoruz. Hatta ve hatta bir sefer de onu siktim. Ama yarağımadayanamadı ve bir daha bana siktirmeyeceğine dair tövbe etti…

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.